בדיקת פוליגרף לאימות גרסאות ובוררויות

לא אמרתי, לא נתתי, לא קיבלתי, לא הייתי שם, לא נגעתי, לא דחפתי, לא לא לא…

מילה נגד מילה – זו אחת הבעיות הנפוצות ביותר בעולם, כאשר מגיעים לסכסוך ולעימות בין שני צדדים וכאשר אין כל ראיה תומכת אחרת בטענת מי מהצדדים.

בגידות, אלימות, סכסוכי שכנים, הלוואות והחזרים ואפילו תלונות על הטרדות מיניות וחמור מכך הסיכוי של גורם כלשהו, במצב זה, לאבחן ולדעת מי מבין הצדדים דובר אמת במקרים אלו שואף במקרה הטוב ל50% (כהטלת מטבע) – סטייה שיכולה לגרום לעוול ולנזק לצד הדובר אמת ולעיתים הינה בלתי הפיכה.

למעשה, המשותף לכל אלה הם מקרים ללא עדים או תיעוד בין שני צדדים או יותר אשר אין לנו אפשרות להוכיח את צדקתו או חפותו של אחד מהצדדים. לרוב אנחנו נאלצים להתחיל תהליך בירוקרטי ארוך כזה או אחר עם גורמי האכיפה והמשפט, אולם זה פתרון מסובך ויקר, שבסופו גם יכולה להיות טעות מרה. כתוצאה מכך, נמנעים אנשים מלהתחיל תהליך כזה וחיים עם החשדות הקיימים.

גם במקרים של בוררות, בהם הצדדים למחלוקת הסכימו להציג גרסתם בפני צד שלישי אובייקטיבי, דהיינו בפני הבורר, על מנת שזה יכריע בסכסוך ביניהם – אין אפשרות ערעור! כלומר, יש כאן סיכון גדול שלא תצאו בצדקתכם. וכן, במקרים רבים אנשים הואשמו על לא עוול בכפם ושילמו מחיר כבד על עצם הסכמתם לבוררות, ללא ראיות ושהסתמכה רק על שיקול דעתו של הבורר- טוב ככל שיהיה.

האם יש פתרון מיידי להכריע במקרים מורכבים אילו? כן!
במקרים אלו התשובה הטובה והמהימנה ביותר הקיימת בעולם הינה בדיקת הפוליגרף.

בדיקות פוליגרף לאימות גרסאות בין צדדים הן הפתרון היחידי שיכול לזהות את דובר האמת מבין הצדדים.

כאמור, דינמיקת החיים היא כזו שמביאה לפתחינו סכסוכים, קונפליקטים, אי הבנות, אי הסכמות, כגון סכסוכים עסקיים על רקע של שותפויות, הלוואות, רכוש, סכסוכי שכנים, חשד לגרימת נזקים, חשד לבגידות, אלימות ועוד. כאשר כל צד משוכנע בצדקתו ובצדקת דרכו, הדרך היחידה הקיימת להוכיח מי מהצדדים דובר אמת, היא בדיקת הפוליגרף, בה כל אחד מהצדדים מציג את גרסתו.

כששני הצדדים משוכנעים שהם צודקים ואין ראיות שמחזקות את הגרסה או עדים שיכולים להעיד על אמיתות גרסת מי מהם, בדיקת הפוליגרף תהווה גורם פוסק בהליך, הן במקרה פרטי לצורך אימות גרסאות שני צדדים והן במקרה שעבר לבוררות ונדרשת הכרעה מהימנה יותר משיקול דעתו של הבורר.

אביר מכון פוליגרף ומהימנות, מומחים מזה מעל עשור בתחום בדיקות הפוליגרף לאימות גרסאות ובוררויות, עם הידע המקצועי הטוב ביותר בארץ וטיפול מקצועי באלפי מקרים של עימות בין צדדים שבאו לידי הפתרון הטוב ביותר, המהיר ביותר, המקצועי ביותר ולא פחות חשוב, במחיר הטוב ביותר.

רוצים גם אתם לחסוך בעלויות וזמן יקרים של תביעות משפטיות ופניות למשטרה, ללא ראיות?

התקשרו עכשיו למספר: 04-8705656 לבדיקת פוליגרף מקצועית ודיסקרטית ונשמח לסייע

לסוגי בדיקות פוליגרף נוספות:

בדיקת פוליגרף לקראת קבלה לעבודה

פוליגרף מהימנות תעסוקתית

בדיקות מהימנות תעסוקתית בהליך קליטה לעבודה מיון וסינון מועמדים לעבודה, הינו שלב בעל חשיבות רבה בתהליך קבלת ההחלטות לפני קבלת עובד חדש לארגון. הליך קליטת

קרא עוד »
בדיקת פוליגרף לעיניני אישות

בדיקת פוליגרף פרטית

בדיקת פוליגרף פרטית – שלבי הבדיקה האם בן/בת הזוג בגד/ה? האם הם מסתירים מאיתנו כספים? האם השותף עשה קומבינה? מי גנב את כספי הירושה? האם

קרא עוד »