בעלת הבית השתגעה? הפוליגרף מנצח את הרגש

הפוליגרף מנצח את הרגש

היא עבדה אצלה שנים, במסירות ונתינה הדדית. ההרגשה הייתה שהיא לא רק עובדת משק, היא כבר ממש בת משפחה. וכשהרגש מעורב קשה להבחין באמת או כמו שאומרים "האהבה עיוורת".

היו סימנים מקדימים אבל היא בחרה להתעלם, להדחיק, להבליג, להגיד לעצמה בטח שכחתי את זה איפה שהוא. אין סיכוי שהיא תעשה דבר כזה הריי היא בת משפחה.

שרונה, עבדה אצל ברכה כ- 10 שנים בתפקיד מנהלת משק בית והפכה להיות "בת משפחה" במסגרת ניהול משק הבית, שרונה בישלה, ניקתה, טיפלה בילדים וכמובן תוגמלה בהתאם.

פעמיים חשבה ברכה כי "איבדה" תכשיטים יקרי ערך, פעמיים שבהן בערב האירוע בו רצתה לענוד את תכשיטיה, גילתה כי אינם. ברכה בשיחה עם הבודק, תיארה את תחושותיה כאשר לא מצאה את התכשיטים. אחד השמות שעלו בראשה של ברכה היה שרונה אבל אז היא חשבה לעצמה "השתגעתי"? אין סיכוי, בחיים לא, שרונה לא מסוגלת לעשות דבר כזה. עם הזמן, החשדות עלו אך הרגש ניצח את ההיגיון.

ואז הגיע האירוע השלישי… טבעת יהלומים יקרת ערך אך חשוב מכך בעלת ערך סנטימנטלי. שרונה עבדה יומיים לפני שברכה גילתה שהטבעת נעלמה .
בשל סמיכות הזמנים יחד עם העובדה שהיו כבר 2 מקרים בעבר בחרה ברכה להתעמת עם שרונה. בלב כבד שאלה ברכה את שרונה האם היא ראתה או לקחה את טבעת היהלומים שלה? והאחרונה כמובן השיבה בשלילה. מאחר ומדובר בתכשיטים יקרי ערך ומכיוון שלשרונה הייתה גישה חופשית לכל המקומות "הרגישים" ביקשה ברכה משרונה לעשות בדיקת פוליגרף.

כאשר הגיעו השתיים למכון פוליגרף אביר, הגברת ברכה בחרה לשאול את שרונה בבדיקה על כל שלושת המקרים וסיפרה כי נעלמו לה צמיד זהב, שרשרת זהב, וכמו שאמרנו בפעם אחרונה טבעת יהלומים.

שרונה נכנסה לבדיקה בביטחון רב, סיפרה את גרסתה ואף ציינה כי מרגישה פגועה שאחרי כל כך הרבה שנים בניהול משק הבית של ברכה, בודקים את אמינותה וזאת במיוחד לאור העובדה שלפני מספר חודשים התגרשה ומצבה הכלכלי התערער.

בדיקת הפוליגרף כללה הסבר על הבדיקה, מילוי טפסים, שיחה מקדימה עם הנבדקת, בניית שאלות לבדיקה, חיבור למכשיר הפוליגרף, ביצוע הבדיקה, ניתוח הבדיקה וכתיבת דו"ח.
בסיום הבדיקה ולאחר ניתוח מקצועי של שני בודקי הפוליגרף, נשלח דו"ח מסכם עם הממצאים והמסקנות למזמינת הבדיקה.

התוצאה הייתה שברכה קיבלה את האמת המרה, שרונה העובדת המסורה, "בת המשפחה" יצאה דוברת שקר בבדיקה, מכאן כי הייתה מעורבת בגניבת התכשיטים בכל שלושת המקרים.

סוף טוב הכל טוב…???
ברכה הציגה את הממצאים בפני שרונה וביקשה משרונה להתייחס ולהגיד לה את האמת אחרת תאלץ לפנות לגורמים אחרים, שרונה השפילה מבטה, אחזה בראשה ,בכתה והודתה בפני ברכה כי בעקבות גירושיה נקלעה למצב כלכלי קשה ולכן גנבה את התכשיטים.

שרונה התחרטה על מעשיה והתחייבה להחזיר לבעלת הבית את שגנבה וברכה התחייבה להמשיך להעסיק את שרונה ואף לסייע לה כלכלית.

חשוב לציין כי מכשיר הפוליגרף אובייקטיבי נטול רגשות ולא ניתן להשפיע עליו, כמו כן לא ניתן להשפיע וליצור אמפתיה בקרב הבודקים המקצועיים במכון פוליגרף אביר, כפי שניסתה שרונה לעשות במהלך השיחה המקדימה.

גם אתם חושדים בקרובים לכם? אפשר להפסיק לחשוד ולהגיע לחקר האמת, באמת.

אביר מכון פוליגרף – כדי לדעת את האמת, באמת.

לבדיקת פוליגרף מקצועית, התקשרו עכשיו למספר 1-800-33-50-50 ונשמח לעזור.

צרו קשר איתנו קשר בטלפון או מלאו את הטופס

מאמרים אחרונים