אביר מכון פוליגרף ומהימנות | חייגו

שיקרה והפכה לבכירה…בדיקת רקע מקצועית

עד לא מזמן היתה מינה צ'אנג, תת עוזרת במחלקת המדינה האמריקנית. אבל בעקבות  קשרים  לבעלי תפקידים בכירים במחלקת המדינה, קיבלה משרה בכירה. האם היה ניתן למנוע זאת?

עד לפני כשמונה חודשים, היתה מינה צ'אנג פקידה בלשכה של מחלקת המדינה. אבל, לטענת NBC, בעזרת קשרים טובים עם חבר של מזכיר המדינה ושימוש לרעה בעמוד שער של ה"טיים" בו הדביקה את תמונתה, הפכה בחודש אפריל לבכירה ה"מחזיקה" בצוות של האו"ם תחתה, "נואמת" בוועידות רפובליקניות ואפילו "מעידה בקונגרס". רמייה או רצח אופי?

צ'אנג שהתפטרה עקב כך, טוענת שעשו לה רצח אופי בעוד שלפי NBC, היא שיקרה כל הדרך למעלה.

לגבי התמונה בשער "טיים", טוענת צ'אנג שחבר הזמין לה את זה מבלי ידיעתה וזו עבודת אומן שהופצה ברשת, כך שהיא לא עשתה שום צעד אקטיבי לקדם את עצמה באמצעות התמונה. לעומת זאת, NBC טוענים שצ'אנג השתמשה בתמונה בראיון ב2017 ולא הסבירה את מהות התמונה.

לא ניכנס כרגע לאיך עשתה זאת צ'אנג ומי הבכיר שעזר לה וגם לא לשאלה מה באמת קרה ומי צודק.

השאלה החשובה היא האם ניתן היה למנוע את המקרה הזה? בלי צל של ספק, כן!

איך? בעזרת בדיקת רקע שמבוצעת לעובד בתהליך קליטתו לארגון, עוד בטרם נכנס לתפקיד.

מעסיקים רבים מוציאים משאבים רבים של כסף וזמן בגיוס העובד המתאים למשרה המוצעת.

בעיקר מתייחסים לכך שהעובד יתאים מבחינה מקצועית, ויהיה בעל מספיק ניסיון רלוונטי למשרה, אבל איך תדע החברה מה הרקע של העובד…? הרי, לא ניתן לדעת זאת מקו"ח ומראיון שלו.

אולי הוא מהמר… אולי היו לו בעיות פליליות בעבר….היה מעורב בגניבות ממעסיק …עבירות מחשב.. .פוטר עקב מעורבות במעילה או שאולי הוא בכלל מרגל תעשייתי!

כתוצאה מכך, החברה חשופה לסכנות הכרוכות בהעסקת עובד "בעייתי" על כל המשתמע מזה. יתרה מכך, אם מדובר במקומות עבודה רגישים שבהם נושא הסודיות הוא מאוד מהותי, התהליך חייב להיות יותר קפדני על מנת לא להעסיק עובד שהינו בעצם מרגל תעשייתי או נוכל אשר בא לגנוב מידע חשוב של הארגון.

הכנסת עובד לארגון שלכם הינה בבחינת הכנסת "אדם זר" לביתכם. ככל שתיעזרו בבדיקות רקע מקצועיות כמו בדיקות פוליגרף, מבדקים ממוחשבים, כריית מידע, תשאולים ועוד, כך תוכלו לשמור על הארגון שלכם ולהצליח בתהליך קליטת העובד הנכון לארגונכם.

 

אז איך מונעים הישנות של מקרים בהם עובד "מתחזה"?

הפוליגרף מעבר להיותו הדרך הטובה והאמינה ביותר לגילוי האמת, יכול לסייע בקבלת עובדים לתפקידים במקומות עבודה שונים עוד בטרם קבלתם לתפקיד. באמצעות שאילת השאלות הנכונות לגבי רקע העובד ובדיקת כל הקריטריונים הכי חשובים לצורך העסקת עובד, מעסיקים רבים יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי העובד שבחרו להעסיק הוא לא מעל בחברות אחרות ואינו מתחזה או מרגל תעשייתי.

 

אביר מכון פוליגרף מבצעת בדיקות רקע לעובדים כבר יותר משני עשורים.
אביר מכון פוליגרף – כדי לדעת את האמת, באמת.

 

לבדיקת פוליגרף מקצועית, התקשרו עכשיו למספר: 1-800-33-50-50 ונשמח לעזור.

צרו קשר איתנו קשר בטלפון או מלאו את הטופס

מאמרים אחרונים

אביר מכון פוליגרף ומהימנות

להזמנת בדיקת פוליגרף

חייגו -

בודק...